מאמרים
גיוס עובדים
זכויות עובדים
חיפוש עבודה
חשיבה חיובית
יומנו של מובטל
יזמות
כספים ופיננסים
מבחן גרפולוגי
מנהיגות
מקום עבודה
ניהול עובדים
עבודה בחו"ל
קורות חיים
קריירה
ראיונות עבודה
תורה פרנסה ויהדות
פרסום
   שיתופי פעולה מקוונים שיקחו אותך רחוק
לחץ להגדלה
לא קל לייצר קשרים, במיוחד אם טרם ביססתם מעמדכם בזירה המקוונת, אבל אם תפנו לאנשים הנכונים בהצעות אסטרטגיות מעניינות, גם הם וגם אתם תרוויחו מהאפקטיביות של שיתוף הפעולה העסקי ביניכם...

מאת: שירה דרורי
פורסם: 26/09/10 17:17

 

שיתופי פעולה מקוונים שיקחו אותך רחוק
 

הקמתם אתר מושקע, אבל עוד לא הצלחתם למשוך אליו מספיק טראפיק של גולשים כדי לשווק חבילות פרסום אטרקטיביות ולהרוויח כסף לתחזוקה שוטפת או לפיתוח האתר?
כאן נכנסים לתמונה שיתופי פעולה וירטואליים, הזדמנות לחבור לשחקני מפתח בעולם המקוון, כדי להעצים את הנוכחות האינטרנטית ולמקסם את הפוטנציאל העסקי.

אומנם לא קל לייצר קשרים, במיוחד אם טרם ביססתם מעמדכם בזירה המקוונת, אבל אם תפנו לאנשים הנכונים בהצעות אסטרטגיות מעניינות, גם הם וגם אתם תרוויחו מהאפקטיביות של שיתוף הפעולה העסקי ביניכם.

בין אם מדובר במיתוג אישי, אתר אינטרנט טרי שדורש קידום, רשת חברתית או חשיפה שיווקית של שירותים או מוצרים שברצונכם לפרסם, לפניכם מספר דרכים לשתף פעולה ולהתקדם ביחד עם גופים שונים בממלכת האינטרנט:

לדהור על גבי ההצלחה של אתרים אחרים

חשוב לחבור למישהו שמתמצא בביזנס וכבר ביסס מעמדו בזירה המקוונת, כמו למשל, אתר עם רייטינג גבוה בתחום החיפוש בו אתם רוצים לקבל נוכחות. אם אתם מזהים אתר שעולה בתוצאות רבות כשמקליקים מילות מפתח בהן תרצו גם אתם לעלות ואיננו אתר מתחרה ישיר שלכם, אלא למשל אתר תוכן גדול, שכולל בין היתר, התייחסות גם לתחום שלכם – זה הזמן ליצור קשר ולהציע לו שיתוף פעולה. תוכלו לדוגמא, לשלב אצלו תכנים שיווקיים עם לינק לאתר שלכם, כדי להתקדם דרכו במנועי החיפוש ואפילו לצבור לידים באמצעות טופס צור קשר ייעודי או כתבה פרסומית באדיבותכם, הפונה לקהל היעד אליו תרצו להגיע, במסגרת האתר או הפורטל המצליח שכבר צבר ותק און ליין וגם יש לו קהל גולשים קבוע ומתרחב.

קרדיט ללא תשלום

הקפידו לייצר תוכן שיווקי ממוקד שמקדם אתכם או מניע לפעולה ליצירת קשר. זכרו שזו הזדמנות למתג את עצמכם במקום נישתי ולקבל לידים דרך פרסום ממוקד. יתכן ששיתוף פעולה מסוג זה יעלה לכם כסף, אבל מדובר בפרסום אפקטיבי, כיוון שהוא פרסום מכוון מטרה.

אם אותו אתר או פורטל זקוק לתוכן איכותי, יתכן שעורכי התכנים באתר יסכימו לקבל מכם תכנים ללא תשלום תמורת קרדיט בלבד. אם הינכם מומחים בתחום מסוים, תוכלו להציע להעניק חסות לפורום מומחים, לענות לפניות גולשים וכך למתג את עצמכם בצורה הנכונה. ואם אתם פשוט אוהבים לכתוב, תוכלו להציע כתיבת טור אישי ללא תשלום שיעניק לכם את הבולטות המבוקשת ואת החשיפה הנכונה.

לחלוק בדטה בייס

במידה וישנה חברה או אתר שמשחררים באופן קבוע ניוזלטר לקהל לקוחותיהם או קהל הגולשים שלהם תואם לקהל המטרה שלכם, תוכלו להציע לאותו גורם להשתלב במסגרת התכנים הנשלחים ללקוחות דרך המייל באופן חד פעמי או בסדרת מאמרים קבועה, וכך, מבלי שצברתם דטה בייס משלכם, להיחשף בפני קהל לקוחות רב המתאים לקהל המטרה שלכם.

גם במקרה הזה, רוב הסיכויים שתצטרכו לממן את החשיפה, אבל לרוב מדובר בפעילות שיווקית שתשתלם לכם, יותר מאשר להתחיל לאסוף לידים משלכם, לאשר מולם קבלת דואר, לייצר דיוור עצמאי ולחכות לתוצאות.

אם ישנה חברה משלימה או אתר משלים לפעילות שלכם, יתכן שתוכלו לחלוק ביחד בהוצאות ולייצר מועדון לקוחות משותף או דיוור משותף, כמו למשל, ניוזלטר שכולו יופי, בו תוכלו לחבור, אם אתם מאפרים - למעצב שיער ולשחרר ביחד ניוזלטר חודשי בנושא כדי לקדם מטרות משותפות, או ניוזלטר שעוסק בענייני הלוואות וכתבתם אותו בשיתוף בנק מוביל בתור יועצים חיצוניים.

לפרגן ללקוחות שלכם

יש לכם פייסבוק מצליח או אתר עם גולשים קבועים, אבל אין לכם את האמצעים לתגמל את הגולשים ולפנק אותם? אם יש לכם רייטינג גבוה, אוהדים רבים בפייסבוק או גולשים רבים, תוכלו לפנות לחברת מסחריות חזקות או אתרים שיכולים למממן את התענוג, כדי שישלבו במסגרת הפלטפורמה שייצרתם קופונים, שוברי הנחה והטבות בלעדיות לקהל הגולשים או האוהדים שלכם כמו למשל, כרטיס כניסה לחוויה מיוחדת באדיבות מרכז מבקרים שטראוס. בדרך זו תמשכו אליכם יותר אוהדים ותשמרו את הקיימים, גם אתם וגם החברה המממנת את הפעילות השיווקית תרוויחו מהשת"פ.

שלכם,

www.allcareers.co.il

   תגובות  (0) הוספת תגובה
 
© Copyright 2007. All Rights Reserved. לימודי תעודה מטפלת פיתוח אתרים מפת אתר Designed by scoopsites.net