לימודים וקורסים
הסמכת מדריכי ספורט
arrow blue מכללות ומוסדות לימוד
קורסים למנהלים
arrow blue קורסים מקצועיים
קריירה לשרותך
arrow blue רפואה אלטרנטיבית
פרסום
   ניהול שירות לקוחות
לחץ להגדלה
קורס: התחרות הבלתי פוסקת בשוק מובילה לדמיון רב בין השרותים והמוצרים,במקביל עולות דרישות הלקוח וציפיותיו מהשרות הניתן לו.במציאות זו עולה חשיבותה של איכות שרות הלקוחות בארגון,המשמשת כמנוף להשגת יתרון תחרותי והשגת יעדי הארגון.

אזור: גוש דן  
מוסד אקדמי: המרכז הישראלי לניהול

הקורס הבכיר לניהול שירות לקוחות

מטרות הפעילות:

מטרת הקורס: שיפור והעלאת האפקטיביות של מערך השרות בארגון באמצעות הקניית ידע וכלים מעשיים.

נושאים עיקריים:

הגדרת תפקיד מנהל השרות

בניית אסטרטגיית שרות לקוחות ויישומה

איכות השרות וערך לקוח

ניהול מערך השרות בארגון

ניהול תהליכי שרות לקוחות

ניהול ביצועים בשרות לקוחות

ניהול המרכיב האנושי בשרות לקוחות

דילמות ואתגרים של מנהל השרות

טיפול בלקוחות קשים ותלונות לקוח

סקרי שביעות רצון

תגמול בשרות לקוחות

מבט מהשטח

פרויקט גמר בצוותים

קהל היעד:

הקורס מיועד מנהלי מחלקות שירות לקוחות ושיווק בחברות שירותיות,מנהלי מחלקותלתמיכת לקוחות בארגונים תעשייתיים,שירותיים והיי-טק,מנהלים בכירות במוסדות שירות בנקים,חב' ביטוח,תיירות,תקשורת,מערכות מחשב,וכן למנהלים בכירים במוסדות ציבור,ממשלתיים ומוניציפאליים ועוד...

תעודת גמר:

למסיימים תוענק תעודה מטעם ביה"ס למנהלים של המי"ל. 80% השתתפות חובה.

 

    יצירת קשר
שם פרטי ומשפחה:   
עיר מגורים:  
טלפון:  
דואר אלקרוני:  
הערות:
 
 
© Copyright 2007. All Rights Reserved. לימודי תעודה משאבי אנוש פיתוח אתרים מפת אתר Designed by scoopsites.net